suomi24-logo
  • Anonyymi00001

    Reilusti mustapippuria ja maustepippuria lihapullataikinaan ja paljon raastettua parmesania tai vastaavaa ja tulee herkkua. Paistinpanulla ilman, että siihen lisään mitään rasvaa.

    1
    0
  • Anonyymi00002

    Ei mitään lihaliemiä ruskeaan kastikkeeseen. Eipä edes koulussa sellaista versiota opetettu tosin osasin sen jo ennen kuin koulussa opetettiin. Kermaviiliä enkä korppujauhoja käytä lihapullissa en ole koskaan käyttänyt. Jos haluaa nopeasti valmista niin sitten on jätettävä ruskea kastike tekemättä. Lihapullat paistuu nopeasti kyllä paistinpannulla nopeammin kuin uunissa. Ei tarvitse odottaa uunin lämpenemistä. Nimimerkillä kaasuhella sähköuunilla.

    1
    2
  • Läiski jauhelihaa paljaalla jota ei ole pesty, niin johan on makoisia pullia

    0
    0
  • Anonyymi00003

    Hyi kuinka epäterveelistä!
    Lihaliemikuutio on sellainen syndäninfarktikuutio joka pitäisi kieltää.
    Mieluummin vaikka Soijakastiketta tai Tamaria.
    Jauhettu suppilovahvero tai tatti on luonnon omaa lihaliemijauhetta.
    Myös valkosipuli, timjami, rosmariini, ja laakerinlehti antavat makua ilman mitään suola/rasvakuutioita.

    0
    1
  • Anonyymi00007

    Paahda vehnäjauhot tummaksi, lisää voita, keitinvesi, sekoita.
    Lisää suola ja pippuri.
    Pelkästään paahdetun jauhon tuoksu, on taivaallista 😇
    Tämä kaikki kattilassa, teräs, paksupohja.

    0
    2