suomi24-logo
  • Anonyymi00001

    Kiinnosta vi--uakaan.

    0
    1
  • Anonyymi00002

    Toivottavasti ei ainakaan toi räppäri,tosin kaikki on huonoja.

    2
    2
  • Anonyymi00003

    Arttu on iha surkee, ehkä jopa huonoin ikinä.

    0
    0
  • Anonyymi00004

    saw

    0
    0
  • Anonyymi00005

    Ihana Kreetta, tottakai. Tähti on syttynyt! 🤩
    Jose on myös tosi taitava omassa genressään.
    Arthurista en tykkää, menee ylipirteeksi ja yli-yrittämiseks. Ei tätä 🙈

    2
    0
  • Anonyymi00006

    Kreetta on hyvä mut jotenkin kliini. Sanoisin et räppäri voittaa.

    0
    0
  • Anonyymi00008

    Kaikkien aikojen surkein voice

    1
    0
  • Anonyymi00009

    Kreetta olisi noista ollut paras ja ehkä kaikista.
    Oikeasti todella hyvä laulaja.
    No, tuli sentään toiseksi, mutta nyt saisivat herätä ja vaihtaa nämä valmentajat.
    Arttu kyllä onnistui viime vuonna, mutta nyt meni kyllä silläkin tämän vuoden valinnat pöpelikköön.
    Jennin finalisti oli ainoa, joka osasi laulaa.
    Nolo juttu.

    1
    0
  • Anonyymi00010

    Eikö nämä ollut laulukilpailu, toiseksi tullut oli täysin ylivoimainen.

    1
    0
  • Anonyymi00011

    En halunnut katsoa finaalia, kun parhaat oli karsittu pois jo matkan varrella. Yks hailee kuka voittaa, nehän on aiempien kausien kiekujistakin suurin osa jäänyt unholaan.

    0
    1