- Anonyymi00001
Kiinnosta vi--uakaan.
01 - Anonyymi00002
Toivottavasti ei ainakaan toi räppäri,tosin kaikki on huonoja.
22 - Anonyymi00003
Arttu on iha surkee, ehkä jopa huonoin ikinä.
00 - Anonyymi00004
saw
00 - Anonyymi00005
Ihana Kreetta, tottakai. Tähti on syttynyt! 🤩
Jose on myös tosi taitava omassa genressään.
Arthurista en tykkää, menee ylipirteeksi ja yli-yrittämiseks. Ei tätä 🙈20 - Anonyymi00006
Kreetta on hyvä mut jotenkin kliini. Sanoisin et räppäri voittaa.
00 - Anonyymi00008
Kaikkien aikojen surkein voice
10 - Anonyymi00009
Kreetta olisi noista ollut paras ja ehkä kaikista.
Oikeasti todella hyvä laulaja.
No, tuli sentään toiseksi, mutta nyt saisivat herätä ja vaihtaa nämä valmentajat.
Arttu kyllä onnistui viime vuonna, mutta nyt meni kyllä silläkin tämän vuoden valinnat pöpelikköön.
Jennin finalisti oli ainoa, joka osasi laulaa.
Nolo juttu.10 - Anonyymi00010
Eikö nämä ollut laulukilpailu, toiseksi tullut oli täysin ylivoimainen.
10 - Anonyymi00011
En halunnut katsoa finaalia, kun parhaat oli karsittu pois jo matkan varrella. Yks hailee kuka voittaa, nehän on aiempien kausien kiekujistakin suurin osa jäänyt unholaan.
01