suomi24-logo
  • Anonyymi00001

    10 Pirtsakka likka.

    1
    1
  • Anonyymi00002

    5, en oikein tykkää henkilöstä, mutta nämähän on makuasioita.

    3
    0
  • Anonyymi00003

    4 ja kysymys,onko kauas pitkä matka ??

    1
    0
  • Anonyymi00004

    Jokapaikan pyrkyrit saa nolla pistettä.

    5
    0
  • Anonyymi00005

    10..Ja saisi juontaa pimiän juonnot.. Kiitos

    0
    0
  • Anonyymi00007

    8 Susanna on hyvä juontaja ohjelmaan.

    2
    1
  • Anonyymi00008

    +10.
    Susanna on ihana, suloinen, suudeltava.
    Haluaisin suudella Susannaa aamusta iltaan, illasta aamuun
    😘😘😘😘😘🥰🥰🥰🥰🥰😍😍😍😍😍💝💝💝💝💝
    🫂🫂🫂🫂🫂

    3
    2
  • Anonyymi00009

    Oikea vastaus olisi ollut? Miksi olisi ollut? Oikea vastaus on. Tiputus? Miten ihminen tippuu?

    0
    0
  • Anonyymi00010

    9 merkkiä

    0
    0
  • Anonyymi00011

    10.

    0
    0